Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2004-2005 » Joost Michielsen gelukkigste bij derde FTBT snelschaaktoernooi
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Joost Michielsen gelukkigste bij derde FTBT snelschaaktoernooi Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na een spannende avond stonden er drie mensen op de eerste plaats. Elk hadden ze 9 uit 11 gehaald, en dus moesten de weerstandspunten uitkomst bieden. Joost Michielsen, bij het vorige FTBT nog winnaar met 100%, bleek het gelukkigste. Hij bleef Kim Meulenbroek een half weerstandspunt voor. Chiel van Oosterom werd derde met anderhalf weerstandspunt achterstand.

Het was tot en met de laatste ronde bijzonder spannend. Na ronde 10 waren er nog 4 kanshebbers op de eerste plaats. Kim stond eerste met 8½ maar moest met remise genoegen nemen in een minder staand eindspel tegen Michael Stradinger. Dat betekende dat Joost Michielsen en Chiel van Oosterom op gelijke hoogte konden komen. Dat gebeurde ook, al mocht Joost bepaald niet klagen dat hij een vol punt haalde tegen René Torenstra. Joram op den Kelder bleef ondanks een overwinning buiten de prijzen, hij werd vierde met 8½ uit 11.

De ratingprijzen tot 1800 en tot 1600 werden gewonnen door Diederik van Heijgen (5½ uit 11) en Jan van der Kolk (5 uit 11).

Eindstand derde FTBT

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

10-06-2005 00:42 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ha! haal ik toch een keer de samenvatting, al is het met een verliespartij Grijns
Ik zou echter graag eens meer dan 50% scoren. Drie keer 5½ dit seizoen. Maar dan is er ruimte voor verbetering.

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

10-06-2005 01:02 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Is 1 uit 2 met een dame meer het niet waard om in de samenvatting te komen? :S

Zowel Joram als Joost gaven hun dame tegen mij weg :S

10-06-2005 01:35 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller