Delfts Schaakforum » DSC Forum » Interne competitie » Archief » Seizoen 2004-2005 » Wie wordt de nieuwe kampioen van DSC in 2005
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Poll: Wie wordt er dit seizoen clubkampioen
Gert Legemaat 13 76.47%
Chiel van Oosterom 2 11.76%
Arno Wiersma 1 5.88%
Leo Hofland 1 5.88%
Patrick de Bas 0 0.00%
Kees van der Meer 0 0.00%
Michiel van Wissen 0 0.00%
Marco Anink 0 0.00%
Iemand anders, namelijk... 0 0.00%
Total: 17 Votes 100%
 
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Question Wie wordt de nieuwe kampioen van DSC in 2005 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na vorig jaar, nu iets eerder: wie wordt er dit jaar clubkampioen van DSC? Het is duidelijk dat Gert de beste papieren heeft en dat Chiel de enige echt serieuze concurent is. Of toch niet, en gaan we nog spannende momenten beleven?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

23-05-2005 12:01 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na gisteren vrees ik dat deze poll totaal niet spannend meer is...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 09:27 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Waar is de optie 'Michiel van Wissen'?



Grijns

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

24-05-2005 10:01 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik mis de optie 'Marco Anink'.

24-05-2005 10:24 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

U vraagt, wij draaien...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

24-05-2005 10:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

geroerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik ben geroerd Huil bij zoveel optimisme over mijn kunnen. Overigens vind ik dat Leo Hofland ook op de lijst thuishoort en dat Chiel meer stemmen verdient Happy

__________________
Homo Caïssapiens

24-05-2005 21:43 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

RE: geroerd Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
Overigens vind ik dat Leo Hofland ook op de lijst thuishoort en dat Chiel meer stemmen verdient

Ik denk dat de huidige tussenstand je kansen wel redelijk weer geeft. 13 tegen 1 (en willicht had Chiel dan die ene stem moeten krijgen ipv Arno)

En misschien dat met deze poll de spanning zo zwaar op je schouders gaat rusten dat daardoor de interne nog spannend wordt. Aan de andere kant, volgende ronde krijg je een bar vergoeding, en dat maakt het voor de concurentie ook niet echt makkelijk om (vee) in te lopen, terwijl de afstand toch zeer groot is.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

25-05-2005 15:51 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

kansen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Corniel, waarom plaats je Leo niet even op de lijst?
je motto is toch u vraagt wij draaien? Leo is m.i. na mij en Chiel de grootste kanshebber. Ik vind trouwens dat deze poll niet representatief is voor de kansen. Dat bereken ik liever zelf als je het niet erg vindt Grijns

__________________
Homo Caïssapiens

26-05-2005 13:34 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

RE: kansen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Quote

Originally posted by Legemaat
Ik vind trouwens dat deze poll niet representatief is voor de kansen. Dat bereken ik liever zelf als je het niet erg vindt

Hear, hear! Wij willen die calculaties graag zien. Hier, posten die hap... Grijns Lach Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-05-2005 13:44 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

mijn calculaties Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Als ik 3 uit 3 haal ben ik kampioen!
Bij 0 uit 3 of niet meer in actie komen ben ik waarschijnlijk géén kampioen.

Wat er vermoedelijk gaat gebeuren: iets daartussenin. 8)

__________________
Homo Caïssapiens

27-05-2005 12:25 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij 1½ uit 3 ben je dat denk ik ook, en ik denk zelfs dat je met 3 byes een heel einde komt. Daarnaast verwacht ik dat je zonder problemen 2 punten gaat pakken. Maar goed, breng de spannig eens terug door de eerst volgende twee partijen te verliezen. Grijns Tong Grijns

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-05-2005 12:28 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Legemaat Legemaat is a Male
clubkampioen


geregistreerd: 17-08-2004
aantal berichten: 216

spanning terugbrengen Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Eerst maar eens die bardienst draaien en kijken wat mijn concurrenten doen. Dan in alle rust een goed plan opstellen voor de laatste 3 ronden. 8) Moedwillig verliezen staat niet in mijn woordenboek. Lach

__________________
Homo Caïssapiens

27-05-2005 12:41 Legemaat is offline Search for Posts by Legemaat Add Legemaat to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Wie had het hier over moedwillig? Verward Grijns Verward

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

27-05-2005 13:02 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2231

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wil best een handje helpen Knipoog

27-05-2005 14:00 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller