Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Seizoen 2004-2005 » Beltz-Tamerus nieuwe doorgeefschaakkampioen van Delft
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Beltz-Tamerus nieuwe doorgeefschaakkampioen van Delft Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Na drie jaar Nobel-Oranje was het nu de beurt aan een nieuw koppel om de Open Delftse doorgeefschaak titel in de wacht te slepen. In de finale werden de koppels Nobel-Van Oosterom, Anema-Wiersma en Cliteur-Koper verslagen.

Lees een uitgebreid verslag op de toernooisite.

This post has been edited 3 time(s), it was last edited by Corniel on 14-05-2008 at 16:03.

18-05-2005 08:41 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik wil trouwens wel een gerucht uit de wereld helpen: ik speel net als de meeste DSC-ers slechts een keer doorgeefschaak per jaar. En zoals ook Henrik ondervond: bughouse is soms eerder een nadeel dan een voordeel. Je bent dan heel erg bezig met mat zetten, maar die stukken die je hebt mag je helemaal niet met schaak in zetten.

Bij doorgeefschaak is het derhalve ook veel moeilijk om je stukken actief in te zetten. Als een blindeman offeren op f7 is nooit nuttig en de 7e rij dient heel anders verdedigt te worden dan bij bughouse.

Stiekem heb ik net als Arno, Henrik en René dit jaar twee keer doorgeefschaak gespeeld: op Arno's verjaardag afgelopen zaterdag. Maar dat waren drie potjes op het einde van de avond. Niet echt heel nuttig... Nee! Lach Nee!

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-05-2005 08:48 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

En toch ging je mat Corniel! Glimlach

18-05-2005 12:26 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4463

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dat ga ik niet ontkennen Henrik...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

18-05-2005 13:57 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Richard Richard is a Male
DSC-forummeester




geregistreerd: 02-11-2003
aantal berichten: 972

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

volgend seizoen zijn we weer terug !

18-05-2005 20:23 Richard is offline Search for Posts by Richard Add Richard to your Buddy List
Henrik Henrik is a Male
kroegloper




geregistreerd: 29-03-2002
aantal berichten: 722

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

uh oh

18-05-2005 23:04 Henrik is offline Send an Email to Henrik Homepage of Henrik Search for Posts by Henrik Add Henrik to your Buddy List Add Henrik to your Contact List AIM Screenname: n/a YIM Screenname: n/a
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller