Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC bekerteam verliest
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Dolf Dolf is a Male
DSC-verslaggever


geregistreerd: 19-10-2002
aantal berichten: 274

DSC bekerteam verliest Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Op de KNSB site las ik net dat DSC helaas de wedstrijd tegen HMC heeft verloren met 3-1. Onze man in vorm, Joost won, de rest ging ten onder.

Gedetailleerde uitslag volgens de KNSB site:
HMC Calder (2313) - DSC Delft (2208) 3 - 1
IGM F.Levin (2247*) - J.Michielsen (2284) 0-1
IM G.v.d.Stricht (2395)- L.Hofland (2187*) 1-0
M.Abeln (2342) - M.v.Wissen (2308) 1-0
W.Muhren (2268)- J.op den Kelder (2054) 1-0

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Corniel on 14-05-2005 at 10:09.

14-05-2005 09:33 Dolf is offline Search for Posts by Dolf Add Dolf to your Buddy List
Michiel Michiel is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 26-03-2002
aantal berichten: 217

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

We hebben inderdaad verloren. Even een kort verslag van de wedstrijd. Joost speelde tegen GM Felix Levin uit Duitsland een puike partij: de Berlijnse muur werd vakkundig door hem gesloopt! Volgens mij kreeg Levin na de opening geen kans meer. Joost miste nog een snellere winst, maar 2 pionnen meer bij goede stelling waren voldoende.
Leo speelde tegen de Belgische IM Geert van der Stricht en kwam twee pionnen achter. Hij wist nog te vluchten in een ongelijk lopereindspel, wat net wel of net niet remise was. In de partij had Leo te weinig tijd en koos het verkeerde plan, een nul dus.
Joram speelde tegen Willem Muhren en kwam net als Leo twee pionnen achter. In het toreneindspel was dat niet meer te houden.
Ik speelde tegen Michiel Abeln en had lange tijd een ongeveer gelijke stelling. In tijdnood overzag ik een trucje en verloor een pion. Er moest gewonnen worden (Leo en Joram waren al klaar), dus probeerde ik het een en ander. Helaas overzag ik een tussenzet en kon ik nog een pion inleveren en even later de partij.

Jammer dat we nu de halve finale missen, maar HMC heeft verdiend gewonnen en ik wens hen veel succes toe in de halve finale!

This post has been edited 2 time(s), it was last edited by Michiel on 14-05-2005 at 15:17.

14-05-2005 10:33 Michiel is offline Send an Email to Michiel Search for Posts by Michiel Add Michiel to your Buddy List
Untagonklik Untagonklik is a Male
Erelid




geregistreerd: 07-03-2002
aantal berichten: 3279

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Jammer dat het bekerteam het niet heeft gered. Maar een knappe prestatie van Joost! IGM Levin mag dan misschien een KNSB-rating van 2247 hebben (niet betrouwbaar, vandaar het sterretje), de FIDE-rating van de man is 2487!

HMC is met deze opstelling overigens behoorlijk sterker opgekomen dan de vorige keren (gemiddeld een kleine 100 punten meer). Maar het bekerteam mag terugkijken op een bijzonder geslaagd seizoen lijkt me. Ik denk niet dat we eerder zo ver in de beker zijn gekomen met DSC!

__________________
Doch dyn plicht en lit de lju mar rabje.

14-05-2005 13:38 Untagonklik is offline Search for Posts by Untagonklik Add Untagonklik to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

goed gevoel Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik denk dat jullie als team een goed gevoel hebben overgehouden. Zeker deze laatste bekerwedstrijd was een pittige Red Face tegenstander! Gefeliciteerd met dit eindresultaat Ja!

14-05-2005 20:25 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
Rick Plomp Rick Plomp is a Male
schaakverslaggever


geregistreerd: 01-12-2003
aantal berichten: 322

nieuw extrerne 2005-2006 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dolf,
Heb je de nieuwe indeling van personen en teams al gereed voor het updaten van de site,dat voorkomt vergissingen zoals bij velo! Ja!

30-09-2005 16:22 Rick Plomp is offline Search for Posts by Rick Plomp Add Rick Plomp to your Buddy List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller