Delfts Schaakforum » DSC Forum » Activiteiten » Wat moet DSC gaan organiseren?
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Poll: Wat ziet u DSC het liefst (extra) organiseren op een zaterdag?
Fischerrandom rapid 9 27.27%
Lightning chess/Bliksemschaak 6 18.18%
Rapidschaak 4 12.12%
Iets anders, namelijk... 3 9.09%
Superschaak 2 6.06%
Bughouse of doorgeefschaak 2 6.06%
Grootmeestersimultaan 2 6.06%
Snelschaak 2 6.06%
Vierkampen (regulier tempo) 1 3.03%
Een niet aan schaak gerelateerde activiteit, namelijk... 1 3.03%
Niets, DSC organiseert al genoeg (te veel) 1 3.03%
Denksporttoernooi (go, dammen, bridge) 0 0.00%
Total: 33 Votes 100%
 
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Question Wat moet DSC gaan organiseren? Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Binnen de axi.com (DSC activiteitencommissie) bestaan er - niet strak omlijnde) plannen om een een nieuw toernooi te gaan organiseren op een zaterdag (of zondag). Maar waar is de meeste behoefte aan?

Momenteel organseert DSC de volgende activiteiten op niet clubavonden:

  • Open Delfts Meisjeskampioenschap
  • HSB PK Snelschaak
  • DSM Gist Open Delfts Snelschaakkampioenschap
  • Cirrus Kroeglopertoernooi
  • First Thursday Blitz Tournament


Maximaal drie mogelijkheden.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-04-2005 17:34 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zelf vind ik nog steeds dat DSC een Generatieklooftoernooi moet gaan organiseren.

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

21-04-2005 17:38 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik vind een weekendtoernooi toch wel missen in deze lijst.

21-04-2005 19:29 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Marco Marco is a Male
DSC-forumgrootmeester




geregistreerd: 15-03-2002
aantal berichten: 1355

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Zoals er vroeger die tweedaagse massakamp met Gent bestond, was dat wel leuk, jammer dat dat er niet meer is.

Daar ligt dus mss wel weer een idee.

Zoals studenten een huisweekend of clubweekend hebben, kunnen we dat mss ook met de club organiseren.

Dan dacht ik in eerste instantie niet aan een weekendtoernooi, hoewel dat wel kan natuurlijk, maar meer iets zoals die massakamp, dus met een letterlijk ontspannen sfeer, waarbij iedereen behalve die ene wedstrijd zijn of haar schema nog naar eigen inzicht kan invullen.

Meer voorstanders hiervan?

__________________
Van iedereen kan je wat leren; doe dat dus ook.

21-04-2005 19:31 Marco is offline Send an Email to Marco Search for Posts by Marco Add Marco to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het gaat hier om ééndaagse activiteiten...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-04-2005 00:30 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met alle respect, maar ik kan me toch niet voorstellen dat de 'axi.com' genoeg mankracht heeft om haar tijd te verdelen tussen eendaagse en meerdaagse activiteiten.
En volgens mij loopt dat weekendtoernooi toch al enige tijd, en ik zou het zelf jammer vinden als uitstel afstel word.

22-04-2005 01:57 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Tja, er zijn altijd mensen die als je ze vraagt: “appel, peer, of een andere vrucht?”, roepen dat ze liever patat eten. Maar dat valt buiten de vraagstelling...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

22-04-2005 12:50 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Het aantal stemmen valt me tegen, je zou haast denken dat DSC’ers te veel activiteiten te verwerken krijgen...

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

26-04-2005 12:03 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Torenstra jr. Torenstra jr. is a Male
Oud-lid




geregistreerd: 29-11-2002
aantal berichten: 1718

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Bij mij komt dat omdat de vraag me niet geheel duidelijk is. Veel van de opties betreffen activiteiten die al georganiseerd worden; willen we meer?
Ook bij mij kwam de gedachte aan het weekendtoernooi weer op. Als dit er ooit zou komen neemt dit ook een zaterdag in beslag. En ook al houd ik niet van patat, toch kwam die gedachte in me op.
Mijn stem gaat dus, heel Europees, naar "geen idee" Tong

__________________
http://inargenti.nl voor mijn muziek

26-04-2005 17:05 Torenstra jr. is offline Homepage of Torenstra jr. Search for Posts by Torenstra jr. Add Torenstra jr. to your Buddy List
Corniel Corniel is a Male
webcommissie




geregistreerd: 28-01-2002
aantal berichten: 4466

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Dit teruglezende: waarom organiseren wij nog geen fischerrandomtoernooi?

__________________
stukken in het gras

ik zag stukken in het gras - en paarden grazen
en een zwarte dame
ik hoopte - dat jij het was

28-08-2006 14:05 Corniel is offline Send an Email to Corniel Homepage of Corniel Search for Posts by Corniel Add Corniel to your Buddy List
Martin Martin is a Male
Penningmeester


geregistreerd: 17-03-2003
aantal berichten: 2233

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb dit vorig jaar op informele wijze bij Leiderdorp georganiseerd. Erg leuk! Natuurlijk ook omdat ik slechts 1 keer (onverdiend!) verloor en zo 2e werd ;-)

Ik weet alleen niet of het voor een zaterdag geschikt is...?

28-08-2006 14:53 Martin is offline Send an Email to Martin Search for Posts by Martin Add Martin to your Buddy List
Baseman Baseman is a Male
dsc barcommissaris




geregistreerd: 01-06-2003
aantal berichten: 540

Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Ik heb jaren geleden al eens een Fisherrandom gespeeld bij HSV, die een dergelijk toernooi organiseerde voor hun lustrum. Inderdaad best leuk! Natuurlijk ook omdat ik in de 'poule des doods' zat en deze won. Draaiend hoofd

Ik zie niet waarom het voor een zaterdag ongeschikt zou zijn.

__________________
Now I have the pawn and the compensation.

03-09-2006 11:35 Baseman is offline Send an Email to Baseman Search for Posts by Baseman Add Baseman to your Buddy List Add Baseman to your Contact List
 
Plaats Nieuw Onderwerp Post Reply
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller