Delfts Schaakforum » DSC Forum » Externe competitie » Seizoen 2004-2005 » DSC8 verliest van Velo-Regina Pacis 1
print pagina | stuur door | voeg onderwerp toe aan favorieten
Author
Post « vorig onderwerp | volgend onderwerp »
Isis Isis is a Female
actief DSC-lid




geregistreerd: 12-03-2002
aantal berichten: 76

DSC8 verliest van Velo-Regina Pacis 1 Post Reply with Quote Edit/Delete Post Report Post to a Moderator       IP Information Go to the top of this page

Met 5-3 hebben we afgelopen maandagavond verloren van Velo-Regina Pacis 1.

Al na 3 kwartier was Ben sedee klaar met zijn partij. Hij had gewonnen door mat achter de paaltjes te zetten. Jop van Roosmalen zat op bord vier naast mij, maar verloor zijn partij redelijk snel. Op bord 1 zat Naomi Snikkers, zij was invaller voor Thomas van Veen, maar het mocht niet baten, en ook zij verloor haar partij.

Rik Beekenkamp daarentegen had niet zo'n mooie stelling, maar eindigde de partij met een remise. Ook Gino Lobato eindigde zijn partij met een remise, dit was wel jammer, omdat Gino vanaf het begin veel beter stond, maar een stuk weggaf. Arnoud van der Linden heeft ook zijn partij beeindigd met remise.

Ik heb vanaf zet 10 met 3 pionnen achter elkaar op de c-lijn gestaan, en op het eind ook met een dubbelpion op de f lijn, dus mijn tegenstander had op het eind 3 vrijpionnnen. Maar omdat mijn tegenstander in tijdnood kwam, hebben we de partij beeindigd met remise.

Daarna was Thomas Cornelissens de enige die nog speelde, hij kwam op het laatst goed te staan, maar door een kleine blunder kon zijn tegenstander mat zetten. De eindstand kwam hierdoor dus op 5-3 voor de tegenstanders.

22-03-2005 09:53 Isis is offline Send an Email to Isis Search for Posts by Isis Add Isis to your Buddy List Add Isis to your Contact List
 
Go to:

Powered by Burning Board Lite 1.0.1 © 2001-2004 WoltLab GmbH Nedstat Basic - Gratis web site statistieken. Eigen homepage website teller